lite såndär onödigt .. (((:

häjjhäjj ,


nu har jag fått nudlar , som jag har viljat ha idag , dt var fkn gott ! (;

ahaapp , jag tänkte ju lägga in nå bilder , men dt sket sej när batteriet i kameran tog slut . så ni får nt se fören på halloween vad jag ska ha på mej osv . ((;

jag längtar till fredag och idol , om jag nu ser dt , kmr säkert vara på stan då , menähh jag längtar ändå t fredag ;*

hahaha.

jag  har tp inge o skriva , men jag skriver aldrig långa inlägg , så ska försöka kma på ngt ska ni allt se (:

har tp kolla på massa folk på bdb , oså har jag tp spela nå jävla spel , o jag får seriöst psykebrott när jag nt klarar banan jag har testa 2937 gånger , aaah .. nt bra asssåå .

menmen , nu ska jag tp gå o spela dt där spelet igen , lr .. trorså iaf , har iaf inge mer o skriva , så ..



Puuuussss bitches ! ♥ / kkkingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0