lite sådär småsjuuk fortfarande ..

häjjhäjj ,

fortfarande sjuuk , som ni ser på rubriken , ohja ..


fan vad jag längtar till halloween seriöst , förlåt att jag skriver dt i tp varje inlägg (?) men .. jag längtar faaaaktiskt !
 imrg blire nog skola , förhoppningsvis ..

min kissseeekatt sover på min jacka som ligger på min säng , han är helt söt , min rollebolle :*
jah , jag är lite sådär .. tråkig ):

men jag har ju nt nå o skriva om som händer , för dt händer fan inge när jag är sjuk .

lr jo !

igår gjorde jag ett armband i såhär , miniglaspärlor tp , dt blev , vitt grönt , vitt rosa , oså hela vägen så p:

Menmen , nu ska jag spela . btw , ska börja m hiss/diss , men dt blir nog bara en gång i veckan ! :)



Puuusss bitches ! ♥ / kkkingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0