Jag är en soldat för dej .

häjjhäjj ,

sarabäjbi for nyss hem :'(

menmen , nu ska jag berätta om våran lyckade gårdag , läsonjut !


När vi var i töre så gick vi till Rasmus , och tp väntade på att Sandra skulle duscha , sen gick jag , sara , rasmus , sandra o erik t helmet , o där var sebbe s , helmet , ronny o henke , så vi sa tp ' hej ' sen gick vi vidare t chell lr vad dt nu heter (;
o rasmus o dom skulle äta på rasturangen där brevi så jag o sara gick o köpte våran middag , godis ! ♥ haahah !

sen när vi hade äti upp dt gick jag o sara t busstation o vänta på rasmus o dom , så dom kom efter ett tag , oså satt vi tp o snacka ett tag , o jag fick skrattattck .. xd
sen efter ett tag gick vi t rasmus igen , o trängdes i hans säng , jag sara o rasmus xd sen kom johan också så dt blev ännu trångare xd hahaha ..

sen tp skulle johan söka ngn låt på spotify oså visste han nt hur man stava så rasmus sa att han skullle skriva , oså satt johan o kolla medans rasmus skrev , o johan ba '' OFTA MAN STAVAR YOU SÅDÄRA ?! '' hahahah o rasmus ba '' ehjaaa ? '' o då sa johan helt fult ba '' jaha .. INTE KONSTIGT ATT JAG ALDRIG TAR MEJ IN PÅ YOUTUBE ''


HAHAHAHAHHAHAHAH dagens    månadensbästa ! xd hahaa  dör .


men ska dra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0