hissar & dissar ..



Dunjackor med fluff på huvan !

Dom är seriöst snygga till alla kläder och helt underbart sköna , så dom får lite extra berömm ! (:

Gråa mjukis byxor !

Seriöst , jag älskar mina gråa mjukisbyxor , använder dom jätte ofta , men tröttnar aldrig ! <3

Uggs !

Uggs är snygga & sköna , helt fkn underbart att ngn kom på dom skorna , love them !










Att jag är sjuk !


Jag dissar somfan att jag är sjuk , hate it . har inget att göra , och umgås nt m ngn , snälla kan jag bli frisk ?!


Vida jeans !


Förlåt till er som har dt , men jag verkligen hatar dt på mej själv , kan nt ta på mej ett par jeans som står rätt ut där nere ?! ;s


Vinter !

Serri , dt är as kallt , visst dt är kul m skoter osv .. men alla kläder , hujjah !





ajaa , dt var alla hiss & diss för i veckan trorja , kmr nog bli en gång i veckan !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0