härlig kväll.

häjjhäjj ,


tänkte bara göra ett litet inlägg nusåhär i slutet på dagen .


o min dag har väl int varit så speciell precis , fast kan berätta höjdpunkten på denhär dagen!

Gick och skulle duscha , men beslöt mej för att ta ett bad , låg där i badet ett tag , och sen tvättade jag håret och gjorde lite impackning, jag smörjde in mej med bodyloution eller hur man stavar de , vilket jag nästan aldrig gör.
Sen satt jag massa bra grejjer i håret och satt en ansiktsmask , det var faktiskt inte likt mej , för jag brukar inte orka göra sånt . haha :)

men de var riktigt kul , kanske ska börja oftare ;)



men nu ska jag gå och se teve ett tag och sen blire och dejta sängen ;p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0