:) <3

tjoe ,


seriöst , har tp ingen blogg lust ( ? ) därför jag tp aldrig skriver :(

menmen, ja ska försöka bättra mej , OM ni kommenterar .. blir fett less att skriva i min blogg när ändå ingen kommenterar .

skriv vad ni tkr ja ska förbättra i bloggen osv , plz ?


helgen har iaf varit awesome , på fredag sov jag hos ida m emelie , oså var vi m ema , o på lördag ( igår ) sov sarababy här , saknat henne somfan ! kmr va m henne på jullovet också förhoppningsvis , så då äre bara att längta t dess .. märkte just att vilda har varit i kalix , men iit har hon hört av sej , dåligstil :( cry ,

ahja , nu idag har de tp varit chilldag bara , iit gjort ett shiet tp , bara tp försökt komma på hur ja ska sminka mej på nyår . ja , javet att de är länge kvar , men hade iit nå å göra , ok :)

haha , så ja , jag har gjort en sminknig , blir svart m rosa/lila och guldigt glitter , ohyes ! de passar ju t nyår . :)

känns bra att ja har gjort ett lite längre inlägg nu , för har iit gjort de på , ja .. javet fan iit när ja gjorde de sist ..

haha , men ja .. känns tp som att jag har haft bloggpaus lr nå ( ! )
så nu ska jag börja sköta mej , har bestämmt att jag ska börja skriva varjedag enda t jul , och efter de förståss också ,

imrn ska ja iaf julbaka m mamma , vi ska tp göra knäck , lussebullar osv ! de blir najs , börja känna lite julstämning :)

ahja , nu ska jag tp göra ngt annat , läsa lite bloggar , uppdatera fb lr bdb trorja ..

men nu skrek mami ,




pusspusspåer! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0